我們都在雨中卻始終不曾在同一把傘下
vocal: Cascades Rhythm of the rain
aries-warchild-01.gif



我們都在雨中
思念如雨不停弄得窗櫺屋簷皆濕
我們都在傘下
思念不巧沾上你的眉梢我的髮絲
總是要笑著面對吧
在你我心裡那道看起來好像
漸漸變淡卻深深隱藏的


此時
除了在紙上書寫妳以外還能如何
回憶是一聲嘆息
只能輕輕喚著她的名字jenny

於是我挑選下雨的日子在文衡路上踱步
幻想著或許會有奇蹟發生吧
潮濕的看板上有一場音樂會的邀請
~風和日麗六月天~
未曾打擊樂團演出
團員名單上躍出了一個
似曾相識卻永遠驚心動魄的名字
我三步併作兩步往會場飛奔
就在轉角的地方

我....我....被一個琴盒絆倒了
上面主人的名字令我不可置信

鼓起勇氣抱著琴盒往後台走去
一個陌生又熟悉的聲音自腦後響起
聽說你撿到我的琴盒謝謝你
我是jenny......




vocal: Cascades Rhythm of the rain     
聽聽這雨的節奏 像是說我是個大傻瓜 但願雨能停下來,讓我無望的哭泣 也讓我再度孤單一人 我唯一關心的女孩已離我遠去 去尋找一個全新的開始 但她不知道她在離去的那一天 連我的心也帶走了 雨啊!請告訴我這樣公平嗎? 當她不在乎的時候,她偷走了我的心 我再也無法愛別人 當我的心仍在某個遙遠的地方 雨啊!能否告訴她我是如此愛她 請太陽讓她的心綻放光芒 讓你的愛在她的心中滋長



Absolut Aries War Child.
WAR CHILD and ABSOLUT ARIES are two parts of a new Absolut ad found on pages 255 and 257 of the 4/99 issue of Vogue magazine (UK edition). The 2 photos are the same images used for the 2-page ABSOLUT ARIES ad that is part of the ABSOLUT ZODIAC COLLECTION. The new ads feature a model wearing a black dress and an Absolut hat, while standing in the midst of a fire on the first page (War Child). This is appropriate since Aries, the Bull, is a fire sign. The second page (Absolut Aries) has a close-up of the hat which somewhat resembles the horns of a bull; the word Absolut is sewn onto the brim.
The WAR CHILD page states: "Vogue Promotion. The first of the fire signs, Absolut Aries is a fighter: confrontational, passionate and, above all, hot-headed. Absolut Vodka has created a fashion collection based on the signs of the zodiac. Pictured here and overleaf, Swedish designer Marina Kereklidou offers her interpretation of Aries.
Photographer: Karina Taira
Stylist: Charlotte Stockdale
Hair & Make-up: Alexis Dralet
Model: Magdelena Wrobel @ Next
arrow
arrow
    全站熱搜

    小克 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()