SINGER: BILLY NIGHY
MOVIE: LOVE ACTUALLY
SONG: CHRISTMAS IS ALL AROUND
BILLY MACK(BILL NIGHY劇中飾演)在LOVE ACTUALLY愛是你愛是我劇中的舞台表演



 


 




BILLY MACK(BILL NIGHY劇中飾演)在錄音室錄這首歌的電影片段

原曲是LOVE IS ALL AROUND 為了配合聖誕節的劇情所以改成CHRISTMAS IS ALL AROUND


I feel it in my fingers I feel it in my toes Love is all around me And so the feeling grows It's written in the wind It's everywhere I go Oh yes it is... So if you really love me Come on and let it show You know I love you, I always will My mind's made up by the way that I feel There's no beginning, there'll be no end Cause oh my love You can depend I see your face before me As I lay on my bed I kinda got to thinking 'Bout all the things you said (Oh yes I did) You gave your promise to me And I gave mine to you I'll need someone beside me In everything I do You know I love you, I always will My mind's made up by the way that I feel There's no beginning, there'll be no end Cause oh my love You can depend It's written in the wind It's everywhere I go So if you really love me (love me, love me) Come on and let it show 在指尖上,我感覺到了在腳趾上,我感覺到了愛圍繞在我四週感情也日益茁壯 它,寫在風中它,在我所到的每個地方的確如此所以,如果你真的愛我請你表達出來 你明白我愛你,我會永遠愛你我的心意隨著感覺而決定沒有開始,也不會結束因為我的愛你可以放心依靠 你的臉龐就在我面前當我躺下來時我不禁開始思索你說過的每句話(噢!真的) 你對我許下承諾我也對你許下承諾我需要有人陪在身邊不管什麼事情 你明白我愛你,我會永遠愛你我的心意隨著感覺而決定沒有開始,也不會結束因為我的愛你可以放心依靠 它,寫在風中它,在我所到的每個地方所以,如果你真的愛我請你表達出來




Bill Nighy 比爾奈伊
出生地: 英國
生日:1949-12-12
作品表
決戰異世界:進化時代 Underworld : Evolution (2006)
神鬼奇航2:加勒比海盜 Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006)
風暴剋星 Stormbreaker (2006)
疑雲殺機 Constant Gardner (2005) I Capture the Castle (2003) 愛是您‧愛是我 Love Actually (2003) 決戰異世界 Underworld (2003) Lawless Heart (2001) Lucky Break (2001) 大放異彩 Blow Dry (2001) 狗仔大飯店 Guest House Paradiso (1999) 精靈傳奇 Fairytale-A True Story (1997)

arrow
arrow
    全站熱搜

    小克 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()