妳是我眼眸中最美的詩句
映照著我的不是前生無關來世而是
此克
SONG: 周華健 IN YOUR EYES




我喜歡任何以詩存在的型式但不一定是詩
愛在宮商角徵羽之間高歌或低吟
你說你不會寫詩但最美的詩已在你的眼眸之中
我不解一定要仔細瞧瞧
愛盯著你的眼睛發愣問哪來的詩句
你說沒在我的瞳仁中看見妳自己的身影嗎那就是最美的詩篇

SONG: 周華健 IN YOUR EYES
In your eyes I can see my dream reflections
In your eyes I found the answers to my questions
In your eyes I can see the reasons why our love's alive
In your eyes we're drifting safely back to shore
I think I've finally learned to love you more

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    小克 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()