我們常玩的遊戲之一
betty.gif



你亦步亦驅的伴著我
目不轉睛的看著我
始終跟我保持著守護的距離

即使睡著了不小心碰你一下
你本能的用手拍拍我然後繼續你的睡眠
我的眼睛越過你的肩膀看著窗簾縫外的上弦月
彎彎的線條就像你閉起來的眼睛

忽然想起我們常玩的遊戲之一
眼睛一眨一眨的用睫毛在對方的臉頰上搔癢
我們稱之為睫吻
你的睫毛又長又密
生氣的時候你就愛這樣睫吻我
弄得我只好摟著你求饒囉




Absolut Betty.
ABSOLUT BETTY. This is the second Absolut ad made in Colombia and the first one by the TBWA Colombo Suiza agency. In this ad, Absolut uses the main character of the most famous Colombian soap opera in Latin America, to promote its product. The TV show is: Yo soy Betty, la fea (I am Betty, the ugly).
arrow
arrow
    全站熱搜

    小克 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()