我是太陽星系總指揮官目前在地球駐紮
signal.gif



我是太陽星系總指揮官目前在地球駐紮

關於我並不想多做解釋
任何來自於我的說法講法或寫法我盡量用地球人的文字
至於地球人的理解能力懂不懂也沒什麼關係

文字是我我不是文字..思維是我我不是思維
猜測只會讓細胞死的快直接來問也許有意想不到的認同

對了...不是每個外星人都佔用地球人的身體
也不是每個外星人在撕下臉皮後都是面目可猙

我是太陽星系總指揮官目前在地球駐紮




ABSOLUT SIGNAL
features a nighttime gotham landscape. There is a spotlight shining into the sky above the skyscrapers, reminiscent of the Bat Signal beamed to attract the comic characters Batman and Robin, when need to fight evildoers. Here, the bat shaped signal has been replaced by an Absolut shape. Absolut to the rescue! Printed up the left margin is typical European ad info, including TBWA and ?997.
arrow
arrow
    全站熱搜

    小克 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()