一只白金戒子的重量有多重我緊握著
天使的白金戒指是我的鑰匙圈掌管我
ring.jpg



天使現在是什麼表情
我知道我的天使昨晚因為思念而哭泣
愛情裡面五味雜陳酸甜苦辣還少什麼
所謂的承諾除了謹守還要須臾不忘記
跟妳談一輩子的戀愛讓妳是我的一切
沒辦法常在妳身邊但這顆心只交給妳
他們說我最近常常閉著眼睛在想什麼
搖搖頭不想解釋他們不懂男人的思念
一只白金戒子的重量有多重我緊握著
我的愛情沒有重量因為那是天使給的
當她展開翅膀的時候我就在天空飛翔
當她想安靜的時候我的左肩永遠溫柔
天使的白金戒指是我的鑰匙圈掌管我
天使的愛情是炭筆畫不出來的每一天



robert sexton "Epiphany"
There are no measures for the blessings we receive. Only by imagining how our lives might have gone if they had not come to us can we begin to appreciate their brilliance and power. True love is such a blessing. If you have found it, may you always know it as the wondrous gift it is.

the poem reads: "there's a miracle happening here, for every day I've become more sure that - out of the choas of the world - the hand of God brought me to you"
arrow
arrow
    全站熱搜

    小克 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()