兩個人在地上同心合意的求甚麼事
我在天上的父必為他們成全

prayhand.jpg



如果可以向上帝祈求
我希望有一天
可以握著你的手和你一起禱告
你的手粗糙厚實我的手小巧柔軟
這會是兩股什麼樣的力量
我溫暖著你而你守護著我嗎
聖經上說
兩個人在地上同心合意的求甚麼事
我在天上的父必為他們成全
我知道我們所求所想必定是相同的一件事
那就是
讓我們到了天堂仍然







robert sexton, "Tonight and Forever".
For their 15th anniversary I created this piece for my dearest friends.

The poem reads: " I will ask no more of life than this: that I might love you through all my days, and that you may find both peace and joy in the constancy of my heart. "
arrow
arrow
    全站熱搜

    小克 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()