用他柔軟的唇吻乾了我的淚水
他說這像珍珠般的東西可以讓我收藏嗎

illusion.gif



我作了一個夢
一切都是那麼黑白的不實際

有一天我正哭著
來了一個可愛的小男生
他什麼話都沒有說只是看著我
然後用他柔軟的唇吻乾了我的淚水
他說這像珍珠般的東西可以讓我收藏嗎

如果這只是一場夢
我寧願不醒來讓他一直留在我的身邊
如果這只是一場夢
醒來的我應該怎麼說再見呢




ABSOLUT ILLUSION.
It shows a giant ball covered in a series of intersecting black and white stripes. It the center of the ball an Absolut shape is painted, also in intersecting black and white stripes; the way it's painted, it confuses the human eyes and gives the illusion of 3-D bottle standing upright.
This rare 1994 ad, originally was an ad created exclusively for I.D. magazine, where it was initially featured in the 1-2/94 issue.
arrow
arrow
    全站熱搜

    小克 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()