LOVE IS NOT FINDING SOMEONE TO LIVE WITH
IT'S FINDING SOMEONE YOU CAN'T LIVE WITHOUT

(RAFAEL ORTIZ SAID)
http://www.erzgebirgehaus.com/angels.htm
myangel.jpg



所以我選了這個守護天使給你


天真無邪的笑容....那是惹你生氣後的我
小小圓圓的臉蛋....我知道我該減肥了
一對堅強的翅膀....過動兒的我喜歡在你身邊飛來飛去
還有小小的紅唇....甜言蜜語說來動聽得理不饒人的時候也一樣


她們說但願人長久千里共嬋娟我知道月有陰晴圓缺
讓這案頭的小天使代替我陪伴你即使我們相隔兩地


也許沒有那麼多的喜歡或是那麼多的思念
我只是想要


逗你開心



Your Guardian Angel

When I have no one to turn to and I am feeling kind of low,
When there is no one here to talk to and no where I really want to go,
I search deep within myself, It is the love inside my heart that let's me know My Guardian Angel is there.
Even though we are many miles apart,
A smile then appears on my face and the sun begins to shine,
I hear a voice, so soft and sweet saying. "everything will be just fine".
It may seem that I am alone but I am never by myself at all.
Whenever I hear my Angels near, All I have to do is call,
Guardian Angel's love is always true that you can always depend on,
She will always stand beside you and will always be your friend.
A Guardian Angel, Who will guide what you do,
Her heart filled with love, Sent to watch over you.


這個守護天使來自德國
她的名字叫做心想事成
很久以前我就擁有她了
當然她那一大家子我是沒辦法全帶走的
雖然每個人都有美麗的名字
我跟小天使說如果真的還有那麼個人是我的
那麼我會很輕鬆自在毫不考慮的把你送給他囉
(要把自己心愛的東西送人可不是那麼容易的)
如今
心想事成
arrow
arrow
    全站熱搜

    小克 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()