歡迎到小克家
除了知道廚房跟廁所在哪裡以外的重要事項

homage.gif



歡迎到小克家
你知道的
咖啡在爐上熱著
點心在小茶几上
老公熱心招呼著

除此之外讓我介紹一下各樓層
左手邊有最新文章的列表你也可以用月曆來找
圖片已經註明來源所以別再說我畫得有多好不敢掠美
但是所有文字都是我的創作無庸置疑請注意一下智慧財產
分成四大類括弧裡面的數字代表有多少文章只要一點就列出同類的

比較要說明的就是
我是以圖片類型分類不是以文字內容畢竟我是玩看圖說話
一起讀書寫的是看過書以後的眉批但不是書的內容介紹
偶而我也會揣摩別人的心情來文字如果你覺得人稱看起來不太一樣的話

有空過來四處走走逛逛用滑鼠帶你去冒險
讓我用文字和情感招待你
希望你會喜歡




Absolut Homage.
ABSOLUT HOMAGE is on page 16 of the Sunday 12/19/99 issue of The New York Times Magazine. Photographed by Steve Bronstein, this 1999 ad has six martini glasses showing respect and reverence for an Absolut Vodka bottle, which is in its traditional spotlight/backdrop presentation. Surrounding the bottle, the glasses are bent over, bowing to the bottle; they are obviously paying homage to the great Absolut. Is this the last ad of '99? Only time will tell.
arrow
arrow
    全站熱搜

    小克 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()